12 timmar sömn

hej!
jag vet att jag har varit lite slö att skriva i bloggen men jag ska bättra mig jag lovar:)

igår kväll så la jag mig vid halv tolv och sömnade in på direkten. och sov fram tills halv tolv idag så jag sov i 12timmar men de e ju inte så konstigt.
för jag sov ju knappt nåt igår natt om man säger det så.

när jag gick upp så va de o klä på sig och äta frukost.
sen gjorde jag inte så mkt mer innan lunchen.
så nu e jag mätt kan jag lova.
men jag fixade i köket efter lunchen o satte på kaffet så nu tycker  jag att jag va väldigrt duktig:P
men de va kul för en gångs skull.

och nu siiter jag här o skriver.

jag har börjat läst en bok som heter de kommer bli ett sant nöje att döda dig. som är skriven av en utav syskon graaf.
den e en självbiografisk bk som handlar om henne hur hennes kille trycker ner henne.
jag har inte kommit så långt men den e jätte bra.
uterkommer till den igen när jag ha läst klart den.

men nnu ska jag gå.
ha de bra
'kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0