2008

hej!
vill bara medela att jag håller på att bli sjuk känns de som de svider i halsen o jag känner mig kallsvetting.
det här har jag inte tid med nu.
för de e ju jul snart och jag vill inte ligga hemma och va sjuk på självade julafton.
jag vill ju fira jul med familjen:)
för de här ska ju bli den bästa julafton någonsin o den vill man inte missa.
men som de se ut nu så finns de en liten chans till det.
för jag har försökt med allt duscha varmt men de funkar ju inte.

jag vill inte va sjuk o sen ska man ju till stan imorgon o se efter några kläder till jul.
men antagligen hittar jag inga för allt omkring mig känns att det rasar.
jag kommer se året 2008 som ett jobbigt år ett av dom värsta i mitt liv.
men snart så e det över och jag kan starta om på nytt.

i år har de hänt saker som inte ska hända.
men vi klarade det som en familj ska göra.

men nu ska jag gå.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0