2dar kvar

hej!
idag sov jag riktigt länge vaknade vid 12.15 och då va det bara upp och fixa sig och börja tvätta.
ska ju åka imorgon ju och hade inga rena kläder så jag tvungen o tvätta.

och nu sitter man här och tänker på veckan som kommee.
och på torsdag så är det över jag kan börja min behandling.
men de e ju inte över förens jag är hel igen men de kommer aldrig och hända för jag måste leva med de hgär resten av mitt liv.
men jag ska ta mig upp igen och leva med det som har hänt.
jag kan aldrig glömma men kan kan lära mig att leva med det av resten av mitt liv.
jag är rädd för att se honom igen bara tänken på de så känner jag ett fruktansvärd obehag i kroppen.
men jag vet att jag måste se honom.

men nu till nåt som jag har sett framimot sen i onsdags o de e de att göra julgodis till julen.
vi ska väl börja snart hoppas jag:)

men nu ska jag gå.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0