35 timmar och 40 min kvar

hej!
nu är de kväll i stugan och idag så gjorde vi julgodis inte jag men killarna.
medans vi tjejer åkte och handlade till middagen.
de blev itanlensk köttförsås med soltorkade tomater och färska kryddor och till det så va de pasta.
de va riktigt gott.
efter maten så gick jag ner till tvätten och handtvättade med brunna tunika som jag ska ha med på resan.
så den e eren och fin nu och är på tork sen alla mina andra kläder är oxså rena och är på tork.

och nu sitter jag här med glögg och de e den tredje advent.
men tyvärr kan jag inte njuta av att julen närmar sig för jag har en väldigt tuffa dagar nästa vecka
tisdag onsdag och halva torsdag.
jag hoppas att de går snabbt men de kommer de väl inte att göra antagligen.
jag ber för att dom sista timmarna till tisdagen går sagta väldigt sagta för jag vill inte se den mannen som har gjort mig så fruktansvärt illa.
men jag måste.

jag ber till gud att allt går bra o att dom tror på mig.
snälla låt dom tro på mig för jag talar sanningen.

men nu ska jag gå
skriver mer imorgon.

kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0