annandag jul

hej mina kära vänner!
ja inatt vid två tiden när jag låg o såg på förhäxad så kände jag att de stank.
och jag kunde inte fatta vad de kom ifrån och när jag tittade bakom mig så såg jag en katt jävel satt och bajsade.
fy säger jag bara och jag som inte tål äcklig lykt..
så då va de bara att pausa och gå in på toa hämta papper och plocka upp det tro mig jag höll på att spy.
efter att jag tog upp de så fortsatte jag o titta på förhäxad och sen sömnade jag in.

jag gick upp vid tolv idag va så jävla trött.
de första jag gjorde va att gå på toa o fixa mig och åt frukost och efter de så tog jag de bara lugnt.

vid tre så började vi läga mat här hemma.
och det löttfårssås o pasta med färska kryddor och soltorkade tomater som e så gott.
så de lagade vi och åt vi till middag.

och nu sitter jag här och skriver.

just jag ha hitta den perfekta klänningen till nyår men problemet är att den hinner inte komma tills dess så jag måste gå i affären så försöka hitta nåt liknade där istället..
men jag tror att de blir en klänning till nyär.
och tänk er de e bara några dagar kvar tills detta piss år e över och tro mig det ska firas och de nya året e så välkommet så må jag säger.
så festa blir de.

jag har väl inte mkt mer och säga just för stunden,
men vi hörs senare
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0