blekna bort personens namn från hjärtat

hej!
som sagt har haft lite mkt dom senaste dagarna.
igår så va jag och interjuvade soc i botkyrka till mitt p-arbete och den interjuvn tyckte jag va jätte bra.
efter den så åkte jag till min kusin.
o då äntligen så såg vi på andra avenyn:)
sen somnade vi.
imorse gick jag upp vid halv åtta för jag skulle till örebro för jag skulle till skolan och lämnade en lite saker sen hade jag möte.
som gick hur bra som helst.

men sen fick jag reda på att en person som jag kallade en av mina närmsta vänner hade stuckit mig i ryggen småttat på mig och förnedrat mig. det känns tro mig. en person som jag har hjälpt jämt till och med när jag inte igentligen orkat så har jag hjälpt och fummits där men vad fick jag tillbaks? jo ett ormigt beteende.
men men nu vet jag vart har den personen och tro mig jag kommer aldrig tillåta den personen komma så nära om mitt hjärta och jag ska försöka ta bort hennes taturerade namn i från mitt hjärta.

efter mötet ¨så åkte jag hem till sthlm.

men nu ska jag gå!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0