dagens datum 13/12

hej!
ja kevin vann idol igår. han är en värdig vinnare han har en bra röst och en super bra scenvaro som man önskade att man hade.

idag så är det lucia också mysigt:) men de känns inget specielt.
men nör man va lite sen gick man ju luciatåg i skolan och på dagis.
då tyckte jag att de va underbart och mysigt att klä sig själv i en vit luciaklänning med glitter och glamour och ett ljus på handen.
när jag höll denna ljus så kände jag att det ljuset är tänt för frid på jorden.

men jag gick ändå upp vid halv tolv idag och åt frukost.
och kläde på mig.

och nu är de bara några dagar kvar tills jag ha möta hans ansikte igen.
känner att jag inte vill men jag måste.

men nu ska jag gå
ha de
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0