den 28/12 = mensvärk

hejsan!
ja nu sitter man här i vardagsrummet och skriver lite här i bloggen.
jag vaknade idag vid tolv som vanligt som jag ha gjort dom senaste två dagarna oxså.
jag gick upp o klädde mig och åt min frukost.
när jag skulle in på toan igen för att borsta tänderna med min nya fina tandborste så kände jag att jag började få mensvärk.
och jag ska ju inte ha mens förens om en vecka så jag tyckte att de va konstigt vid säga.
och de blöder när jag e på toa.
men de e inte mens.
så jag tycker att de e lite konstigt.
men efter toan så hämtade jag tvätt från tvättstugan och åt pannkisar till lunch.
efter lunchen så fick jag lov o lägga mig i soffan för jag hade så en så jävla mensvärk så jag inte visste vad jag skulle ta vägen.
o nu sitter jag här o ha precis tagit en teo för mensvärken men jag tro inte det.
men jag kan alltid hoppas ont ha jag som fan kan knappt gå ju,

ibland önskar jag att män fick prova på hur de e att ha mensvärk under en dag så kanske dom förstår hur ont vi kvinnor kan ha en gång i månaden. så dom slutar att säga ne men så ont kan de inte göra de e bara lite mensvärk.
haha om ni män skulle ha de så skulle ni gnälla som ni brukar gnälla för en liten förskyldning,
men vi kvinnor tål mer smärta än vad män gör så enkelt är det bara.

de sägas att de va adam som födde eva, då kanske vi kvinnor ha förklaringen varför vi kvinnor födder barn o inte män.

förlåt om jag säger det här igen men fan vad ont mensvärkkkkkkkkkkk gör.

ska gå nu
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0