förhäxad

gud vad jag älskar förhäxad.
har säsongerna 1-6 så nu har jag bara två styckna kvar o införskaffa sen har jag hela serien.

den serien har allt spännig komedi grama kärlek sen slipper man alla jävla intriger.
som sagt den har ju allt.

och ni som inte har hört talas om den så handlar de om tre systerar som är häxor som kämpar mot demoner och trollkarlar sen innehåller den oxså humor och kärlek så klart.

serien spelades in från 1998 till 2006 tror jag.
men jag älskar den och kan se den flera gånger om.

men nu ska jag gå o försätta titta
kram


                                                                    

                                                            http://www.popkorn.nu/bilder/topp_06_08.jpg

                                                                                    


            
                                                                          http://www.minhembio.com/
                                                                


                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0