frisk? nej bara i huvudet

hej!

idag så va det julgodis igen men idag tittade jag bara på orkar inte att gör..
konstigt va?

jag är så trött på hans kompisar fattar dom inte vad lämna mig ifred betyder.
nej de gör dom inte.
för dom älskar konflikter men de igenom nätet och telefonen men om man skulle prata med dom öga mot öga så e dom inte lika tuffa längre.
jag känner inget hat imot dom det gör jag inte men jag tycker inte om hur dom har betet sig.
okej visst det är inte konstigt om man tänker efter.

men just de jag glömde berätta att jag åkte o handlade godis idag. mums:)
jag tyckte att de va så gott när man va hemma o skulle äta det men de blev inte så mkt för att jag skulle äta middag och det va kyckliggryta med ris. var riktigt gott kan inte klaga.

men nu ska jag nog gå annars så få man inget gjort innan man lägger sig
P:S jag håller garanterat på att bli sjuk
ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0