Godisberoende

hej !
ja nu har jag duschat:) blev ren och fin  och lyktar gott:..
men ikväll sä ha jag ätit en massa godis som vanligt och tittat på tv.

fan jag e godisberoende äter de nästan jämt o när jag e sugen o inte ha nåt hemma så e jag inte så trevlig av mig om man säger det så.
nu tänker ni säkert att ja men gå o köp då
men de kan jag inte för jag ha c.a en mil till närmarst affär så tyvärr så lätt e de inte man bo ju mitt ute på landet med bussar som typ går tre gånger per dar,
men jag klagar inte för de e så skönt att slippa ust den här storstads stressen man kan bara va här ute på landet.
behöver inte sminka sig om man ska nånstans inte bry sig om hur man ser ut. om jag ha lust o ha pjyamas på mig en dag så ha jag de o ingen bry sig. okej för mig spelar de väl ingen roll.
för när jag bodde i kumla så kunde jag ha på mig pyamas till affären.
men de va då det som sagt

just de jag köpte nya nr av vr och den ska jag läsa ikväll tro jag om jag inte tittar på förhäxad få se om jag orkar som sagt.
känner mig trött o seg tro nog att de blir tidningen ändå.

men nu ska jag nog gå o lägga mig.

god natt
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0