hemma hos gabi:P

hej alla min  underbara läsare!
idag gick man upp tidigt redan vid halv nio trodde ald´rig att jag skulle palla gå upp så tidigt tanken på att jag somnade in vid två,

jag gick upp o åt frukost och och till bussen för jag skulle till min kusin idag:)
o busscharfören trodde att jag va under nitton så jag åkte på ungdoms biljett o sparade 30 kr.

när jag va hos min kusse gabi köpte jag med mig fikabröd o papparkakor för camilla och familjen skulle oxså komma:)

jippi.

sen har jag ölite problem med tel jag vet inte hur man lägger i låtar på den jag e inte så duktig på tekniken:P

idag så ska jag o gabi titta på andra avenyn sen få vi se.
vi hörs


jag vet jag o kussen se psykade men såna e vi :P

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0