juldagen

hej!
ja nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt efter en lyckad julafton.

ja nu kan man skriva att HELA familjen ska ner till bulgarien i sommar i juni åker vi en vecka kommer bli så skönt:)
sola bada och bara ha demysigt med god mat.

men innan så blir de studenten jippiiiiiiiiiiiiiii men då måste jag sätta igång med pluggandet.
de ha vart så trågt med det den senaste tiden men de e ju inte konstigt heller.
tanken på allt som har hänt de senaste månaderna.
men nu e de över och beskedet kommer den 16 jan.

men tills dess ska jag försöka tänka på annat jag måste ju det ju.

men ändå slut med ankarna
vad ha lilla jag gjort idag?
jo jag gick upp vid halv tolv o va helt slut men ändå så satte jag igång och städade hade lovat camilla att städa resten idag:)
efter de så klädde jag på mig och gick ut med camillas hund rex en liten söt hund må jag lova.
efter den lilla promenaden så packade jag o drack läsk o sen drog jag hemåt.
va hemma ungefär kl fyra och då hade vi lilla julafton här men julklappar och julmat.
mysigt.
men nu sitter jag här o har precis talat med gabi i telefonen.
alltid lika kul att snacka med henne:)
men nu ska jag gå innan batteriet dör i datan o jag måste ladda upp så jag kan kolla på förhäxad när jag lägger mig.

ha en god fortsättning.

julkramis från mig till er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0