klädsökande o skoberoende

hej igen
nu har jag tittat efter kläder på nätet men hittar iget som jag vill ha på mig på julafton o nyårsafton.
men jag hittar inget så jag få väl söka i affårer nu som min sista utväg till fina kläder att ha på sig till julen och nyårsfallen.
jag vill ju vara fin då men de e ju inte lätt när man inte hittar nåt fint o ha på sig.
men jag kommer väl på nåt som vanligt.
o sen vill jag ha ett par nyaaaaaaaaa skor.
nya fin pumps o nya stövlar.
jag måste köpa det snart innan jag blir galen.
okej jag e helt berorende av skor jag vet men när man e en appelgrenare så e de bara att respektera fakta.
vi älskar skor.............
och kläder som sag ändå jag:P
haha ne nu ska jag kolla tidare ha inte kollat ellos än.
men ha de bra så längre
och god natt om vi inte hörs senare.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0