kvällen.......

ja nu sitter jag här framför bloggen i tvrummet nu har jag insett hur bra bärbar dator är jag kan ha den var som helst och tänkt vara social med personer oxså väldigt bra.
efter att jag skrev sist så har jag nästan bara pratat i telefon:)
och sen ringde tv4 til mig för att jag hade skickat en ansökan om årets tv tittare och kvinnan vid luren ställde massor av frågor som jag svarade om men vi få se om jag kommer med eller inte.
de va ändå lite små kul trodde aldrig att dom skulle höra av sig.
men jag har gjort lite annat oxså än att pratat i telenfonen.
jag har faktiskt ätit middag o fikat mums:)
och tittat lite på tv,
och nu sitter jag här och skriver.
men jag e ganska trött oxså.
men nu ska jag väl gå och göra annat
vi hörs
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0