leggings spårlös försvunna

hej gott folk
nu har jag tid o skriva lite.
ikväll ha de hänt lita saker.
man ha slagit in packet och ätit julsmörgås.
som består utav julskina och senap o till det dricker man glögg mums:)
efter det så dushcade jag och slog ina paket,
så nu e de klart.

och nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon ju de blir mina fin byxor och min ljusblåa topp.
hittade inte mina leggings så jag blev en annin irriterad sen hitade jag inte en svart trjöa som jag hade tänkt ha eftersom att mina leggigns va spårlös försvunna.
men hittade den inte heller så de blir de andra.

och sen ha inte mr förskyldning gått bort än

men nu ska jag lägga mig.
god natt
kram på er
och om vi inte hörs imorgon
så ha en riktig god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0