mkt ska va färdigt inom kort

hej!

idag vaknade man vid nio och va helt död men jag märkte oxså att jag hade fått min mens efter en evighet av väntan.
och sen satt jag o åt frukost.
och nu sitter jag här och ska studera.
de blir inget av med att jag jobbar med p-arbetet den här veckan för att de e massor av annat som ska göras med skolan som måste in förer jul.
jag ska försöka gör fritidens betydelse klar och sen ska kursen privat ekonomi vara klar tills v 2 så de e väl en hel del som ska göras.
men de e svårt att plugga på distans men jag ska klara av det jag måste ju göra det.
men idag blr de privat ekonomi om körkortet.
men nu måste jag plugga ha de bra
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0