resa med kaffe

ja nu är jag hemma. efter en liten tripp till örebro för att hämta mina saker.
först så hämtade jag mitt arbetsgiv intyg från mitt sommarjobb i somras och se hälsade oxså på gamla arbetskamrater.

sen körde vi vilse i adolfsberg skämit jag som ha bott i örebro i 3 år både väl fan hitta men de gjorde jag inte men de gick bra sen efter några fel svängar.
sen hämtade vi mina saker och sen gjorde vi en liten tripp till hjälmaren mitt gamla kollektiv och hälsade på emelie och hämtade lite papper som hon hade hos sig.

sen va de på väg hemåt igen.

de blev lite rökpauser och lita handlade på vägen.
som sagt lite godis kaffe winebröd cola och tidning och sen hämta ut pengar för bussen imorgon när jag ska interjuva soc i hallunda imorgon.
ska ju vara där vid halv fyra.

men som dagt de tog 6 timmar fram och tillbaks men nu e ju mina saker hemma ändå.

men jag saknar min lilla babis yankee vet inte när lr om jag få se henne igen men hon har alltid en plats i mitt hjärta och jag kommer alltid bry mig om henne.

när vi kom hem så fikade vi o nmu sitter jag här.
och snart ska jag sova så jag kan läsa länge i min bok som jag håller på mig.
har läst 80 sidor av ungefär 300 så jag har lite att läsa.
men den e bra.
och boken heter som jag sa tidigare det kommer bli ett sant nöje och döda dig av magdalena graaf.

men nu ska jag gå.
ha de bra så längre
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0