sista natten för år 2008:)

hej!
nu sitter jag här igen och skriver mitt sista inlägg för idag eller kankse för i år vet inte än om jag hinner skriva nåt imorgon.
ska upp tidigt vid halv nio så ag måste lägga mig snart.
ikväll så ha jag ätit middag spm va pasta o nån skinksås till.
sen ha jag pratat med gabi om imorgon hehe.
bestämde att jag skulle köpa en ny klänning tills imorgon kväll.
efter samtalet så packade jag för imorgon och sen duschade jag så jag få sova längre imorgon biti.
va ganska skönt o bli ren o fin till de nya året som e högt efter längtat.

mkt händer nästa år mycket positvia saker:)

men nu ska jag lägga mig o titta på förhäxad o sen sova.

kram på er

och ett GOTT NYTT ÅR om jag inte skriver imorogn.
och mina piff o puff onskar oxså gott nytt år:P

kram e hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0