söndag med smärta på alla sätt

hej!
den där jävla teo funkar inte har så fruktansvärt ont så jag vet inte vad jag ska göra.
känner att jag bara vill skrika.
men men så e´de väl att vara tjej.
och sen mår jag inte så bra heller idag.
jag tänker mkt på de som hände och jag känner att jag inte kan stoppa tankarna.
jag försöker o försöker men de går inte.
jag kan inte styra mina tankar o jag kan inte styra mina känslor.
hur mkt jag än vill så kan jag inte,
jag försöker vara stark tro mig jag försöker men ibland så orkar jag inte.
jag kan inte stänga av dom där känslorna av rädsla av skam av hat av besvikelse av att jag kanske få skylla mig själv för att jag stannade kvar. och attt han tog min självkänsla. de e bara några ord som beskriver de jag känner men de e inte allt.

men nu ska jag nog gå,.,,,

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0