studentklänning

Hej!
nu börjar jag bli jävlit less på folk som snackar skit.
ha ni inget annat för er?
de e som man säger man bli som man omgås.
å så e de i de här fallet.

men nu till nåt annat
efter att jag skrev här har jag inte gjort så mkt jag har tittat på förhäxad och bara tagit det lugnt som vanligt:)
sen så ha jag kollat lite smått efter student klänning.
men hittar väl inte nån direkt för jag vet exakt hur min ska se ut sen få de kosta vad de kosta vill.
man tar studenten en gång i livet o då få de kosta.
min klänning ska va vit och längden ska va till knäet och sen ska de va ett vinrött band.
men jag hade tänkt att köpa en vit klänning o sen be nån sy de vinröda bandet i klänningen.
för annars så få man lätta och jag tro inte att de finns nån klänning men ett vinrött band.
och de vinröda bandet ska stå för barn o fritid som på student mössan fan oxså måste ta kort på den o lägga upp den här.

men nu ska jag gå o göra annat.
kramis och god natt om vi inte hörs senare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0