studier ideer

ja vad säger man har ju ingen studiero tänker på allt möjligt nu,
men jag har ju gjort lite och mailat mina lärare om sån som jag undrar hur dom hade tänkt sig.
och jag har ju fått svar oxså så nu vet jag lite ändå.
så nu kan jag börja med funktionshindrade fritid..
o de ska jag göra oxså.
sen nästa uppgift på privat ekonomi så tro jag att jag ska jobba med hur mkt de skulle kosta och ta körkort i olika städer då fundera jag på om jag ska titta på göteborg stockholm malmö o örebro och göra en sammanställning så jag kan öka mitt betyg i ämnet just nu ligger jag på ett svagt vg men jag satsar ju på mvg s¨å klart.
men nu ska jag plugga min lunchrast här hemma e slut nu.
men nu ska jag försöka plugga lite.
kram ¨på er alla
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0