till vissa så ta åt er

nu blir jag riktigt jävla less på folk.
ni har inte komenterat min blogg på flera veckor men nu när jag tog bort att jag skulle godkänna komenteraer så hoppa dom upp igen.

och sen blir jag så less på att ni inte skriver era nämn står ni inte för vad ni skriver eller?
nej just de jag vet vem du e o jag ha hört att du e konflikt rädd.

sorry jag blir bara så less på de här nu.

först så ska jag beabeta de som han ha gjort mot mig sen samtidigt ska jag ta i mot skit från hans kompisar oxså.
hur mkt tro folk natt jag klarar av igentligen.
e fegt att sparka på den som försöker ressa sig från marken.

men nu ska jag gå.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå bearbeta?? allt du har sakt är taget från olika böcker tex: de ska bli ett sant nöje att döda dig..

2008-12-28 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0