tisdagmorgon

hej
japp trött som fan för man blev väckt att att de ringde vid åtta tiden imorse.
va inte så glad kan jag påstå.
men jag lyckades somna in och samtalet va ju viktigt.
när jag gick upp vid halv tio så gickjag o kläde på mig och åt kräm som vanligt.
lätt att fixa o äta.
efter frukosten så gick jag ut o rökte och borsta mina tänder och nu sitter jag här och ska studera igentligen men strunt dessamma om man ska lägga in bloggen i npn kurs så kan de ju va svenska men de kursen e ju avslutad:P

jag hade lika svårt o sova inatt som alla dom andra nätterna.
blir bara irrterad när jag inte får sova.
men nu ska jag plugg
ha de gått så längre
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0