trött

hej!

jag somnade in vid tre tiden natt som vanligt och vaknade vid tolv inget nytt om man säger det så.
gick upp åt frukost o klädde på mig.

är allmänt trött på allting för tillfället.
trött på att folk tror på honom och sparkar på mig som redan ligger när och försöker ta mig upp igen.
vissa dagar går det bra men inte alla.
jag försöker så gott jag kan och försöker må bra men de e inte lätt.
de e som svårats när man ska sova man tänker att snart så kommer han stå vid sängkanten och gör mig illa igen.
men jag lyckas ändå på nåt sätt somna in men jag sover ju oroligt.

jag vill bara glömma men tyvärr så kan jag inte det.
men jag måste försöka leva med det som ha hänt.
och visst jag ha gett mig fan på att komma över det här och de ska jag med.
de spelar ingen roll hur långt tid det tar men den mannen som man nu ska kalla honom för man de vet jag inte. han ska inte få förstöra hela mitt liv.
de räcker med de som han ha förstört.

jag kommer aldrig sluta ge upp hoppet de lovar jag.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäng! PUNKT SLUT

2008-12-30 @ 22:06:43
Postat av: Honom

Hej! Jag vill bara tala om att jag är ledsen för det jag har gjort mot dig och all skada som jag orsakat dig.. Jag vet att det jag gjorde är oförlåtligt så jag tänker inte be om förlåtelse, men jag vill att du ska veta att jag har kommit till insikt med vad det är jag har gjort och jag har börjat arbeta med mina problem för att det inte ska hända igen.



// Honom

2012-06-17 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0