ursäkt tjatat men jag känner panik

nu e jag arggggggggggggg.
jag hittar ta mig fan ingen klänning eller kjol till jul och nyår.
hur svårt kan de va.
men jag få väl ta en snabb rund på måndag när jag e i stan.
jag måste hitta nåt snart.

jag blev riktigt förvånad när jag tittade hur mkt pengar jag hade kvar och de va mycket mer än vad jag hade när jag va sambo. även fast jag har köpt alla julklappar nästan. så har jag en del kvar.

men ursäkta om jag tjatar men jag känner panik för att inte ha nåt o ha på mig på julafton eller nyår.

och vi appelgrenare ska va hos min underbara syster camilla och fira jul
andra gången hon har den och den först ja vad ska man säga om den ju george fick åka till sjukhuset med en bryten arm efter att han och min lilla syster busade med varandra.
men nu här gången kommer de blir den perfekt julaftonen:)

och imorgon ska vi julbaka och göra julgodis till julen här hemma oxså.
längtar man känner sig som barn när de kommer till julbak.

jag minns den senaste gången jag sov hos camilla när vi sa att jag va 20år i kroppen och 10 i beteende hehe vad jag skrattade.
de va väldigt kul.
man e så gammal som man känner sig just då och då kände jag mig som 10:)

just de jag glömde berätta vad jag har gjort ikväll jo jag har pratat med gabi och camilla.
och sen ätit läst och bara njutit av en god middag.

men nu ska jag gå

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0