mr förskyldning ska bort

hej!
ja nu har jag tagit två koppar te oxh pratat i telefonen med min syster kusin och faster.
och sen ätit en smörgås.
ska snart lagga mig för att sova bort mr förskyldningen för han e inte välkommen om man säger det så.

sen till en helt annan sak.
till lilla flickan som sparkar på folk som försöker resa sig från marken. hur feg får man få,
njuter du av att försöka förstöra för andra?
du säger hur underbart ditt liv e men ändå njuter du av att förstöra för andra eller rätte sagt föröker men du misslyckas ju.
du måste må väldigt dåligt själv för ditt så kallade perfekta liv som du säger att du har e inte så perfekt de vet alla som känner dig.
om folk visste vem du igentligen e så skulle du inte ha nån vid din sida för du e falsk och årets lögnare.
men som sagt du e död i mina ögon o s kommer de förbli.
lilla flicka skaffa dig ett liv o sluta försökt förstöra för andra.
du måste va väldigt ensam och må så dåligt.
sorry gumman men ditt lilla trick lyckades du inte med.

men som sagt nu ska jag lägga mig

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0