piff o puff

hej!
nu ikväll så har jag ätit middag o kollat ¨på tv.
annars så ha de inte hänt så mkt.

och mr förskylningen packade sina väskor igår och lämnade mig inatt eller inte helt men den här känslan att man inte e bra ha försvunnit och jag hoppas inte att den besöker mig igen på ett bra tag. men lite rester ha den lämnat efter sig som lite snuva men de kan man leva med.

men annars så e allting bra.

vet inte om jag nämde det i förra inlägget att jag ha sett klart säsong 2 av förhäxad så idag ska jag börja med trean.
måste bara se den för nu kommer cole in och jag tycker att han e väldigt söt.

imorgon så händer de inte så mkt men på måndag händer det grejer kan jag lova.
jag kommer inte stå skriva i piss botkyrka längre:))))
e så glad över det och attt jag inte ha nån koppling till en viss patetisk familj i denna kommun.
kommer bli så skönt att dom inte kommer få veta nårgoting om mig och tro mig det kommer kännas väldigt skönt jag både ha gjort det för länge sen men ha inte blivit nåt av men nu.

just det jag glömde o berätta en sak tofflorna som jag fick av camilla ha jag döpt till piff o puff o tänker kanske sy in det i dom också eller jag ska det när jag ha köpt tråd o nål. och tråden ska va rosaaaaaaaaaaaaa:D
älskar bara den färgen.
så blir det o kanske ögon och mun o näsa:)
ne jag skämtar de kommer bara bli piff o puff som skrivs in.

och föresten så älskar jag den barnserien:)
eller räddninga partullen med pärla o den andra saken som jag inte minns vad han heter.
gör ni?

ne nu ska jag gå

kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0