kvällen med en massa samtal

hej!
nu sitter jag häör igen och skriver.
ikväll har jag ätit middagen som va köttgryta med ris o salland mumusigt:)
efter maten så tog jag mig ut för att röka de e riktigt kallt ute ska ni vet blää.....
när jag hade kommit in så kollade jag efter olika kurser till våren som dans basket  eller boxning.
men hittade inga just nu men ska titta lite senare i veckan oxså.
tänk er lilla jag boxars skulle se ganske kul ut okej lite slga kan jag göra som jag lärde mig på karate när jag va mindre men ha glömt bort det.
gick en termin sen slutade jag pallade inte med hade ju för fan ingen kodis på den tiden okej de har väl jag inte nu heller. men jag fick ändå rött bälte:P fast min dåliga kondis hehehe.

men ändå tillbaks till vad jag har gjort ikväll.
efter mitt lättande så ringde jag disa och pratade lite med henne
och sen ringde carro mig och ville veta hur allting gått med allting.
och sen ringde jag till min förra svensk lärare som jag tycker så mkt om och kollade läget.
va ett mkt givande samtal som gav min styrka för att orka några dar till med allting.

och imorgon så måste jag plugga så jag inte kommer efter i studieplanen så jag blir klar med allting så fort som möjligt.
tanken va ju den att jag skulle va klar till julen men så blev det inte.
tanken på praktiken och p-arbete och sen skulle jag läsa på distans helt plöstligt tanken på vad som ha hänt.
så jag ska försöka bli klar tills sportlovet med allting men vi få se hur det går.
hoppas bara att jag lyckas.
men jag tro de när jag vill nåt så klara jag av det.
men nu ska jag sova
kramis på er alla
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0