X2000

hej!
jag vet att jag inte har skrivit nåt idag förren nu men som sagt har inte haft tid.l ha haft lite mkt idag.

jag hade jätte svårt och sova inatt somnade in vid halv två nångång men de e tack vore att jag drack redbull precis innan jag skulle sova så de va inte så smart av mig. så jag får faktiskt skylla mig själv.

idag så vaknade jag vid 05.00 för att jag skulle hinna med tåget till örebro idag. så jag sov bara i tre timmar så jag visste de att jag tvungen o ha koffein för att orka med dagen för att inte somna in. tåget skulle ju gå vid sex tiden och jag åkte för första gången x2000tåg trodde att de skulle va annorlunda än intercity tåg men de gör de ju inte förutom att dom inte stannar lika ofta och gå kanske lite snabbare men annars så e de som dom andra tågen.

efter att jag skulle göra där va klart så  träffade jag min underbara vän emeli. vi gick till la bauket och fikade.
både jag o hon tog kladdkaka med grädde och chokladsås. och drack cola till. mums dom måste ha örebros godaste kladdkaka ingen i den stan kan knäcka den.

vid fyra så tog ja tåget hem. så de va en dag i örebro.
så jag va hemma vid halv sju ikväll däe man åt mat och nu sitter jag här och skriver.

men nu ska jag gå
kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0