ännu en dag med shopping

ja nu har jag varit hemma i tre timmar typ efter en dag med min faster och mina kusiner.
när jag gick upp i morse så va de att äta frukost och klä på sig.
tanken va att jag o gabi skulle till kungens kurva men så blev inte fallet vi pallade så vi va hemma hos henne och åt lunch som beståg utav pizza och film.



filmen handlade om en överviktig mörkhuag kvinna som ville ha man och hennes självkänslan va låg för att hon va överviktig.
hon träffade en man som blev intresserad av henne men hon dumpade honom efter ett tag för att hon inte älskade sig själv.
men efter de så blev hon stolt över vem hon va. hon e vacker på insidan och utsidan sa hon till sig själv.
och de föräldrade henne till en självsäker kvinnan med former.
och såna filmer älskar jag.
för den ger så mkt och den här gav budskapet.
man är vacker även fast men inte e smal och vit
för alla är vi vackra alla är vi unika alla vi är nåt speciellt.
jag hatar ordet normalt för vem ha bestämt vad som är så kallade normalt?
nej skippa normailt och onormalt.
de e min åsikt.

men nu kom jag av mig med dagen men nu fortsätter jag med dagen som jag hade tänkt
efter filmen så åkte vi till globen shoppings center för gabi skulle köpa julklapp till garbiell.
och jag skulle handla trosor som jag gjorde och hårspännen och en bok som heter de ska bli ett sant nöje att döda dig av magdalena graaf ha ju sökt boken i flera veckor och nu hittade jag den jippi:)


efter de så åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag här väntar på att oskyldig dömnd ska börja och sen ska jag spela in efterlyst för de går samtidigt så nu efter kvällen ha jag 6 serier o ttitta på som jag ha spelat in.
men nu ska jag gå.
ha de bra
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0