framtiden e upp till mig

hej
nu ha jag tittat klart på wallander luftslottet.
den va bra som alla andra wallander filmer.
imorgon börjar jag studera på hel tid igen efter en månad.ha som sagt varit tufft har juí nte klart av de fören nu.
men skillnaden e ju att jag läser på distans nu.
och jag måste börja visa att jag klara av de annars bli de att flyttat tillbaks till örebro och de vill jag inte så jag måste klara av de här nu. och jag vet att jag klarar det, jag måste, vill inte tillbakas.
så jag måste klara av de här.
jag är en kämpe och när jag vill nåt så brukar de bli så oxså.
men ska försöka bli färdig så fort jag bara kan så jag kan börja jobba.
för nästa år så ha jag tre öppna mål vara klar med studierna få jobb och egen bostad.
o sen få min upprättelse.

men nu ska jag sova ha de bra så länge så hörs vi imorgon
kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0