GABIIIIIII

hej!
nu sk jag berätta om min underbara kusin.
som ni alla vet så berättade jag om min stora syster för ett tag sen nu är den min underbar kusin tur.
gabi är en av dom ärligaste personerna jag känner.
hon säger vad hon tycker och tänker och därför respekterar jag henne högt.
men man få inte glömma att hon hjälper sin familj och vänner så mkt hon bara kan.
hon en positiv person som spider glädje och lycka.
jag älskar henne väldigt mkt och e glad för att kunna kalla henne min kusin.
puss på dig gumman love you.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman jag älskar dig med <3

2008-11-21 @ 22:32:37
URL: http://gggabrielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-21 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0