julshoppingen

hej!
som sagt idag va de att shoppa julklappar och de gjorde jag så alla barnen e färdigt så nu e de bara vuxna kvar:)
som sagt jag möte gabi i kungenskurva vid tio sen va de handlig som gällde.
när vi va inne på leksaks affären så ringe vi till camillla för vi hade problem för vi visste inte vad googe ville ja i kulklapp pch de sa hon och sen att hon skulle komma så vi alla lunde träffas.
men innan så åt vi på mc gott.
sen blev de hm o där handlarde jag ansikts kram och tvål.
efter de så åkte vi hem till gabi.
och vi bestämde att jag skulle stanna kvar under natten o de gör jag så klart sen ska vi fortsätta kul handla imorgon.

och sen under kvällen så ha jag haft ont i huvudet och mår illa vet ej varför.
men nu ska jag gå.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0