lördag eftermiddagen

ja nu sitter man här igen.
har pluggat litegran och börjat mer natur och fridluftsliv så jag blir klar med den.
som sagt den ska va klar tills imorgon så en kurs e avslutat sen få man ge järnet på privat ekonomi så den blir klar om två veckor för de e en fördjupnings arbete så jag måste lägga ner en hel den tid. tänkte ta konofogden o titta närmare på dom. mycket jobb men hoppas på ett riktigt bra betyg. fick ju vg på den förra uppgiften så jag tänkte sikta högt nu på ett mvg sen få jag se om jag få ett eller inte.
hoppas de behöver så höga betyg som möjligt sen ska jag ta samhälle B så jag kan ta bort idrott b i slutbetyget.
och sen få jaag inte glömma o berätta att de blir kinamat idag:) jag tro ändå att de e de eller kanske japansk men tror att de e kina.
ne men nu måste jag hämta ved de e kallt i huset. blää.

ha de bra så länge så hörs vi.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0