lördagkväll + yankee

nu ha jag lite och berätta än vad jag hade för några timmar sen.
som sagt när jag avslutade skrivat i eftermiddags så hämtade jag ved och tände en brasa i vedspisen med hjälp så klart.
efter de så åkte man o köpte godis och hämtade maten.
men de e va inte kina mat de va japanskt. så jag åt kött grönsaker o tjocka nudlar mums:)
och nu sitter jag är och saknar yankee min bebis.
hon e mitt allt och jag saknar min hund min lilla bebis väldigt mkt,
de går inte en dag utan att jag tänker på henne.
och jag längtar efter att få ha henne hos mig.
även fast jag vet att de kommer ta ett tag innan jag få ta hem henne.
om personen som har henne nu kunde fatta hur mkt hon betyder för mig.
men ha de så bra så länge

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0