måndag med p-arbete

ja nu är min skoldag slut lite trött i fingrarna tanken på att jag ha jobbat framför datan idag.
jobbat mest med p-arbetet och skickat ut en undersökning på hur tjejenas och killarnas fritid ser ut och hur dom skulle vilja att de såg ut om de själva fick bestämma.

men jag vaknade ju vid nio idag o va skit trött vilja verkligen inte gå upp men jag visste att jag måste.
somnade in vid halv tre inatt hade svårt och sova. alla tankar kom.
kvällarna är väl jobbigast när man ska sova och då kommer ju alla tankar.
jag vill glömma men jag vet inte hur jag ska göra.
ibland klänn´s de som att de e mitt fel ¨på vad som ha hänt men jag vet att de inte e de.
jag vet de innest inne.
som disa sa de som inte dödar dig de gör de bara starkare.
och jag ska klara av de här de har jag bestämt mig för.

men nu ska jag göra annat
ha de så bra så länge.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0