måndagkväll med planer i sikte

hej!
japp nu är de besämt kusinvitaminerna ska på julshopping imorgon.
jag o min kära gabi ska åka till kungskurva och gör de osäkert o handla en massa julklappar imoron så kontokorten bräns till ordentligt.
roligt:)
allting lika kul o shoppa med henne.
nu vad e ett tag sen vi såg.
de e väl tre veckor sen eller nåt så man längtar ju.
men vi ska huvudsakligen köpa julklappar till mina underbara små syskonbarn.
sen bli de väl lite till oss själva skulle jag tro.
'ska köpa hudvärds prudukter mig mig för förra gången jag gjorde de för en vecka sen blev mitt ansikte knas.
de svider och irriterad.
när ska jag fatta att jag ha känslig hud tro att jag ha gjort det nu.
men de bli ju vantar och lite tröjor oxså skulle jag tro.
men återvänder med mina inköp imorgon:)
men nu ska jag tvätta håret och fixa mig inför natten sen bli de nattit natt

och till er andra.
god natt
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ye det ska bli kul imorgon bullan, nu har jag länkat till dig på min blogg också :) syns imorgon puss

2008-11-24 @ 23:49:29
URL: http://gggabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0