måndagkväll

hej!
nu sitter man här efter att man har hämtat ved till brasan.
de e kallt ute men de e så vackret med snön på marken och de snöar.
man fick pannkaka till middag mums:)
jag satt o tänkte på en sak idag att jag ha inte några räkningar o betala den här månaden.
ha ju haft nån räkning varje månad i snart tre år men inte nu.
skönt tycker jag.
nu ikväll händer det inte så mkt ska väl lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon.
för då e de en ny skoldag framför datran o då e de privat ekonomi som gäller.
konofogden vid säga ska jag göra ett arbete om.
så fyra timmar med de från tio till två men om de behövs mer tid så tar man sig den tiden också.
men man blir rätt så ensam framför datan när man studerar ensam lite triss men så e de.

just nu så sitter ligger lilla katten edit i mitt knä hon tycker att de e väldigt mysig hon tittar upp pådataskärmen och undrar vad jag håller på med eller som sagt nu ska jag vara social med henne sen hörs vi kankse senare.

på åter seende

kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0