söndagen kattutställning o studier

hej min kära blogg.
japp vad ha man gjort idag ju vart på kattutställning va rätt så kul har aldrig varit de förut.
massor av fina katter min näsa blev ju tappt.
men de va ju kul.
sen efter de så åkte man hem och lagade mat o de blev ju tacos mums:)
efter maten så skrev jag färdigt natur och fridlusliv uppgiften så nu e den kursen klar.
och imorgon så ska jag börja med fritidsens betydelse om killar och tjejernas fritid skillnaden mellan dom och likheter.
ska försöka blli klar med den tills på onsdag ändå men man måste tänka på att fler uppgifter ska in i olika kurser ha ju 3 eller 4 st som ska in sen ska man ju göra samhälle b jag vill så gärna ha den ska försöka tjata så jag få den.
känns att de e lite lite kurser sen ha jag ju hela dagarna på mig.
men jag vet att jag kommer klara av de här.
men nu ska jag gå wallander kommer snart på kanal fyra.
men ha de s¨bra så länge så hörs vi
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0