söndagkväll:)

ja nu sitter man här igen.
jag fryser om, mina små fötter nu eftersom att vi inte ha tänt en brasa ikväll.
men vi har ätit middag och kollat på oc.
ligger på sista avsnittet nu på säsong tre.
men den tänker jag se ikväll innan jag lägger mig o sover.
men klockan nio är de wallander dax igen,
hoppas att den e bra ska sitta i soffan med min godispåse och titta på filmen.

just de jag ha glömt o berättat att jag är klar med kursen natur och frilysliv :)
så nu ska jag tjata om att få ha samhälle b så jag få mycket poäng o ta bort alla mina ig som jag har.
jag har ju bara tre nu i engelska idrott b o sen naturkunskap.
men om jag tar samhälle b så få jag ändå bort idrott b så ha jag full poäng.
men hoppas att jag får de bara.

sen imorgon så e de en ny skoldag och en helt ny vecka med studier.
jätte kul men jag vet att de måste göras.
jag pluggar ju mellan 10-14 varje dag så jag tycker att jag e kanska duktig.

sen så e de bestämt att jag inte kommer till örebro den här veckan som kommer för jag såg att jag måste plugga istället och sen en massa möten som jag hade glömt bort.
inte bra inte bra.

men nu ska jag gå o göra annat.

ha de bra

ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0