talar ut

hej!
idag gick jag uoo vid nio för att gå på julmarknad och de va jätte mysigt.
knallade ommkring dör och åt korv:)
sen när jag kom hem så fick jag ångest för allt som ha varit.

jag orkar inte mkt mer nu.
alla sms komentarer och alla inlägg knäcker mig.
inte nog med att jag måste orkar med alla hemska minnen jag måste också orka med dom.
de här kommer snart ta knäcken på mig.
visst jag ha gett fan på att klara av de här men ibland så funderar jag om jag har den styrkan.
vissa dagar mår jag jätte bra och vissa dagar så må jag skit med ångest och allt kommer över mig.
jag vill bara tacka familjen och vännerna som försöker stötta mig och ge mig styrka.
utan er skulle jag aldrig orka.men nu ska jag gå o fixa annat
vi hörs
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0