torsdag-shopping

hej!
idag åkte jag in till stan för att köpa nya skor o tro de eller ej jag hittade ett par vinterskor nu som var helt okej.
gick på 450kr så de va inte så farligt tyckte jag.
dom är svarta med en rosett vid sidan och med högtskafft.
så nu kommer inte mina små fötter frysa:)
efter handlingen av skor va de ansiktets tur köpte ett komplett förbackning av ansikts tvål ansikte vatten och hudkräm på hm tyckte jag va så bra:)
och till sist köpte jag en stor påse med godis.
men min dator har inte kommit än så min tippning va fel men jag hoppass att den kommer imorgon annras bli jag helt galen.
men som tröst att datorn inte har kommit så få jag min efterlängtade chokladpudding med gräddemums:)
men annars händer det inte mkt mer ån så.
tar u dagen som den kommer nu för att orkar.
och jag tackar alla mina vänner som finns här för mmig o stötta mig.

kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

uhlala ulrika har äntligen hittat skor :D efter många om och men puss

2008-11-20 @ 17:28:34
URL: http://gggabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0