Camilla

nu tänker jag skriva om min underbara syster camilla.
camilla e en helt underbar person ärlig omtänksam och hjälper om man behöver det.
hon har alltid varit den som jag ha sett upp till.
hon e en ängel som gud glömde kvar här nere på jorden.
hennes styrka och mod är de inte många som har.
hon älskar sina 4 barn och hennes man så otroligt mycket och hon är är en helt underbar mamma som skulle göra allt för hennes barn.
hon ser att allt o möjligt o kan förändra en dålig sitvation till nåt bra.
hon e min förre bild o min underbara syster.
vet inte vadd jag skulle göra om hon försvann.
tacka gud varje dag för jag har henne som min stora syster och jag saknar henne när jag är i örebro

jag älskar dig camilla.

jag kommer skriva lite senare om andra familjmedlemar som betyder väldigt mkt för mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0