deppiglördag

vet inte vart jag ska börja snart åker man till stockholm om ca13 timmar.
orkar inte va i örebro nu på ett tag.
mkt ha hänt o vissa saker ångrar jag o må väldigt dåligt för.
vill b<r< säga förlåt till en person som vet vem e de.
om jag inte hade varit så jävla dum skulle de aldrig ha hänt.
men nu sitter man här o känna sig som den ensamaste personen i världen.
jag tackar gud att jag ha min familj som jag bara behöver tänka på så bli jag varm o känner glädje.
ni betyder allt för mig.
jag e en liten lyckost som ha er vid min sisa i vårt o torrt,
men ska ju träffa dom imorgon eller en del av min stora underbar familj.
och imorgon så kan jag åka och slippa tanka på allt som ha hämt i hela två veckor.

ha de bra
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0