en personlighets lista

Peta dig i näsan? när jag va väldigt liten
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: o jag när jag e gringig
Skrika: nej jag höjer bara rösten
Sova: självklart annars skulle jag inte palla
Ha ångest: Ja ibland
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: räknas nikotinet med?
Vilja dö: nej ha för mkt jag vll göra
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: ne inte på den senaste tiden
Ta droger: NEJ aldrig
Försöka vara annorlunda: jag behöver inte försöka jag e annorlunda
Klä dig i svart: Ja självklart
Gå till kyrkan: ne
Gå i skolan: japp
Röka: Ja
Ha sex: för priviat fråga
Ljuga: se ingen anledning jag e ju en appelgren 
Hata folk: ja personer som försöker trycka ner andra
Lita på folk: ja men dom e väldigt få

VEM:
Saknar du: farmor

Vill du döda: ne
Rörde dig sist: yankee
Vill du slå: se ingen anledning jag e en käft den använder jag
Kysste dig sist: yankee
Kramade du sist: emelie
Vill du prata med: många.
Skrek du på sist: henke
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: mamma
Vill du bli galet full med: ingen ha vuxit ifrån de
Gjorde dig riktigt glad senast: Tess
Fick du sms från senast: min syster camilla
Ringde dig senast: camilla
Är snyggast på jorden: vet ej

HAR DU:
För många vänner: japp

Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: I huvudet
Färgat håret: va ett år sen men färgen ha gått bort
Brutit några ben: revben.
Några piercings: öron o naven
Egen dator: japp
Bra självförtroende: ja
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja,
Bjudit ut någon: ne på den delen e jag blyg på
Varit kär: Ja
Dumpat någon: ja jag ha krossat några killarnas hjärtan  
Stulit någonting: nepp pappas flick:P.
Lämnat landet: japp
Tuttat eld på nått: ja på cigg varje dag
Gjort något olagligt: räknas dricka på anmän plats?


HUR:

Går du: japp men många tror att ajg springer
Svarar du i telefonen: själv klart annars så e d eingen ide o ha telefon:D
Fördriver du tiden: Tv datan
Mycket pengar har du: ja så jag klarar mig o lite till
Tjänar du pengar: ne
Ofta diskar du: varannan dag
Ofta städar du: varje dag vill ju ha fint.
Många stör du dig på: inte många
Ofta träffar du din familj: 2 helger per månad saknar dom

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja så länge jag finns där för andra. 
På gud: svår fråga
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: ja annars skulle jag inte haft så många underbara peroner i mitt liv 
På ett liv efter detta: ja
Att fiskar kan tänka: kanske
Att du kommer leva länge: Ja de få vi hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0