fredagmorgon med en ond nacke

nu sitter man här igen och skriver har inte mkt och brätta utan att slipy kom över igår:(
men igår tittade jag på du e vad du äter o sen lyxfällan.
två riktiga bra program som man kan lärar sig nåt utav det.

men nu är de morgon och jag hade ett hevete inatt. jag vaknade hela tiden men jag känner mig ganska pigg ändå.
sen ha jag hur ont i nacken som helst när jag vaknade.
men snart ska man tvätta sen ta sig ett skönt bad innan utelivet börjar ikväll.
ska ju först till emelie o fixa oss sen drar vi till mm-baren o sen  till klaras o träffa dom andra.
jag ha bestämt mig vad jag ska ha på mig de blir mina gråa jeans ett svårt bälte o en vit shjorta och mina stövlar med klack.
 och ingen uppsättning på håret utan de ska få va utsläppt.
tycker att de låter väldigt bra.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0