fredagmorgon

trött o små irrterad.
de va varmt inne i rumet i natt så jag höll på att dö.
men så kan de bli ibland.
nu e de bara tre dagar kvar tills jag åker ner till örebro igen.
känner att jag inte vill ha så mkt kvar o göra.
hade tänkt göra hur mkt som helst under dom här veckorna men ha inte blivit av.
men en sak ska göras imorgon e de e att sova hos min syster camilla=)
sen ikväll bli de kanske bio de beror på om carro vill eller inte.
ha gått o blivit tjejig av mig dom senaste månaderna gå på bio o gå o fika med tjejerna;)
känns faktisk skönt.
men nu ska jag titta på andra avenyn sen bli de att tvått håret.

P:S min skolfoton ha kommit o jag se hemsk ut som vanligt;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0