ny jacka

idag åkte jag gabi o melina till skärhölmen för jag o gabi skulle titta på nya mobiler och skulle på ikea-
gabi hittade en ny mobil men inte jag.
men jag hittade en ny vinterjacka istället:)
blev de vabligt märket evrest svart lång från stadium.
efter de så fotade melina sig för att hon skulle göra id-kort sen stack vi till ikea sen hem:)
när vi va hemma åt vi.
sen nu på kvällen ha de inte hänt så mkt än att jag höll på att ramla i vattenböl o gabi as garvade åt mig.
men jag skrattade oxså o bjöd på det:=)

men nu till nåt allvarligare.
jag förstår inte vissa personer dom ha bett mig dra åt helvete o att dom skiter i vad som händer i mitt liv men ändå sitter dom o läser min blogg.
jag tycker att de e dubbel moral.
igentligen skiter  jag i om dom läser men jag undrar bara om dom ha bett mig dra åt helvete så varför läsa den för?
men jag ha bara en sak o säger personen.
att hon e död i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0