shoppnig

idag åkte jag till skärholmen igen för att köpa nya skor men hittade inga men istället blev de ögonbryns lpckning o kläder..
investerade i en tröja 2 linnen o ett par jeans. blev riktigy nöjd ändå när jag kom hem till min faster:)
när jag kom så va camillas familj här:)

men inna jag åkte så betalade jag in alla räkningar va inte så kul men ett måste.
och de blev ingen bio för min del ikväll carro kunde inte så då sket de sig men istället bli de grillchips med vitlöks dipp min o tess speciela måltid som vet åt jämnt när vi gick i 1an på gymnasiet.
längtar tillbaks på den tiden allt va så härligt.

men nu ska jag titta på gilmore girls o käka chipsen o dippet sen bli de natti natt

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0